Güzel kilo verdim fakat 1 haftadır 100 gram bile vermedim. İnternette baktım vucudu şaşırtmak gerekiyormuş. Öğün saatlerini değiştirmek gerekiyormuş çok yemek gerekiyormuş. Ben bunu bu ayda nasıl yapıcam? Veya diyete devam mı edeyim? 1 gün çok yiyip 1 gün az mı yesem