duruannesi34 ya cidden içiyor muydu cici bebeyle benimde aklıma geldi de bende cesaret edemedim ama bu şekildede hiç beslenmiyorlar ki insan çok çaresiz kalıyor daha çok küçükler vücudu susuz kalır vs diye de korkuyorum ben uykuda mama vermesem kilo bile vericek hiç almamış çünkü bu ay. Bende e bebekte hipp vs organik bebe bisküvisi vardı onlardan almayı düşünüyordum cici bebe olandan değilde birde kaç tane atıyordunuz mamasına. Bize doktorumuz tadımlara başlayabilir dedi sadece mama aldığı için birde ek gıdaya hevesli gibi duruyor şuan mamadan sonra cici bebe atarsak bi çay kaşığı yada iki çay kaşığı su verebiliriz diye düşünüyorum artık üzülüyorum bebeğim gözümün önünde aç aç duruyor resmen