kevserdmr Kızlar 1 hafta önce normal doğum yaptım kesik var onun iyi olduğuna eminim gibi dünden beride ateşim var soğuk soğuk terliyorum hep sizce nedendir üşütmediğimede eminim, sağ göğsüm ağrıyor sağmama rağmen sert
patateskizartmasi Terleme normal diye biliyorum yaa. Ben de doğum yaptıktan sonra çok terlemeye başladım. 3. 4.aya kadar da devam etti hatta. Vücudumuz yeni yeni süt üretmeye başladığı için vücut ter atıyor
210796 sutunizu sagmaniz gerek.baya 1,2 ay falan oyle dolub tasa biliyor sut.mutlaka sagin ilk dogumdan sonra yasamisdim bunu.saginca kendime gelmisdim.2ciye artik sagim aparati aldim onceden