Kuzum inan geçiyor 4 ay zaten uyku gerilemesi var bebekten bebeğe değişiyor kimi 1 ay kimi 1 hafta sürüyor 3 aya kadar zaten daha dünyada olduklarını farkında değiller 3 aydan sonra adapte olmaya çalışıyorlar ve onlar içim en rahatlatıcı şey emmek bizim 4 aya kadar hep memedeydi abartmıyorum göğsüm açık geziyordum memeden ayrılmıyordu ama şimdide çok kısa emiyor diye dertleniyorum gerçekten bırak emsin emdikte sütünde artar anneliğinde en zor yanı neydi deseler emzirmek derim uykusuzuj yanında hiç kalır bence emsin karnı doysun anne sütünü alsın mamaya ihtiyaç olmasın diye o kadar uğraştım ki bir allah bir ben biliyorum hala daha uğraşıyorum 6 aylık ama saat başı emzirmeye çalışıyorum çünkü max 4 dakika emiyor uzun oldu ama diceğim o ki biraz sabret görüceksin herşey çook güzel olucak emmesi uykusu hepsi düzene giricez 🙏🥰