Obsesifkompulsifbozukluluk Hiç açılmamış 1.5 aydır dolapta kullanmam gerekiyor ama bozuk mudur ? Üzerinde oda sıcaklığında durmalı yazıyor anlayamadım
bikahveicelimmi Obsesifkompulsifbozukluluk ben de buzdolabinda sakliyorum kapagini da acmamissin zaten bozulmamistir canim acmis olsan da bozulmaz