Arkadaşlar kızım 11 aylık 4-5 kelimesi var . İşaretleride var 4-5 tane kendimizce öğrettik yaşını bile gösteriyor çok şükür. Ama düşününce bazen bacı haraketleri uzun süre yapmadığını görüyorum. Şöyleki diyelimki anne dedi ki bunu 9 ayından beri söylerdi ama 10. ayda söylemeyi bıraktı şimdi tekrsrdan söylüyo ama sık sık deil. Bay bay yapmayı 8.ayda öğrettim ama şu sıralar yapmayı bıraktı selam yapıyo bazen aynı haraket ama bay bay yapmıyo. Dünde karşıma regrasyon diye bişey çıktı bebekler yaptıklarını tek tek bıraklyo otizm oluyo gibi salak saçma bişey yani yprumlarda doğru diyen annelerde olmuş kendi hikayelerini anlatmış ya hem sinirleniyorum çünki kızım çox şükür otizm olmamalı diyorum çünki yaptığı şeyler var göz teması zaten çok iyi ama herşey iyi olup birden gerileyenlerde var denilince aklıma bizimkinin yapıp şuan yapmadığı şeyler geldi siz ne düşünüyorsunuz