Bahar_23 Hanımlar bugün 9.gün kanamam azaldı gibiydi bugün çok fazla geliyor buda beni korkuttu normal mi bu doktora gitmeli miyim
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bahar_23 Yani nekadar fazla? Benimde damla damla gelirken pedi dolduracak kadar geldiği oldu ama ne olur ne olmaz doktorunuza sorun
rabiaturan Bahar_23 çok normal. Daha 40ınıza kadar hep öyle olacak. Tam bitti diyosunuz yeniden başlıyo. O yuzden endişe etmeyin
Bahar_23 MiracAlpinveUmutunAnnesi benim de öyle oldu damla damlaydi heralde bitecek dedim bi an da ped doldu şaşırdım