Oğlumun 1,5 yaşından beri boynunda bezeleri var lenf şişmesi ama iyileşince bile geçmiyorlar. Hastalık zamanı biraz daha belirgin oluyor sadece. Doktor da normal ama ateş ve anormal bir büyüme olursa sıkıntı dedi. Ama geçen hafta ateşlendi oğlum soğuk algınlığı gibi 2 gün içinde ateş geçti. Şu an keyfi iyi boğazı falanda batmıyor ama boynunun sol tarafında çene kemiği altında bir yumru daha çıkmış. Yumrudan ziyade şişlik gibi. İnt baktım tükürük bezi falan diyor korktum. Acısı ağrısı yok ama doktora gitmeden için rahat etmeyecek. Sizlerinde başına geldi mi ?