Ballloglum canım senin eşinin aşırı takıntılı olmasından ötürü malasef sende öyle olmuşsun çoçukki yaptıkları gayet normal,öğretmende abartarak konuşuyor böyle konuşmasınada izin vermeyin keşfetme,kendini ifade etme,hayır evet istekleri olması gayet normal…Sadece biraz fazla hırcın çoçuk oda sizin aile içindeki huzursuzluğundan kaynaklı diye düşünüyorum diğer postlarından hatırlıyorum…Zaman zaman hepimizin herkezin evliliğinde olumsuzluklar var malasef buda direk çoçuklara geçiyor…Bir anne ne kadar mutluysa çoçukta bir o kadar sakin huzurlu mutlu olur çoçuk yetiştirmek çok zor Bir CİHAN yetiştiriyoruz resmen Bu kadarda üzmeyin kendinizi zamanla düzelir herşey çoçuğunuzun herşeyinide takmayın biraz rahat olun