Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri annem bu çocuk doymuyor mama ver sütün yetmiyor diyip beni strese sokuyordu ama bebeğimin kilo alımı gayet iyiydi çişli bez sayısı iyiydi kontrollerde bir sıkıntı olmadığı için sadece anne sütüne devam ettim. Bebeğim şimdi 4. Ay atağı yaşıyor uyku gerilemesi oldu sürekli uyanıyor anneme söyledim o da dedi ki aç galiba doymuyor yoğurt yap ver biz eskiden veriyorduk filan dedi. Bu çocuk ne zaman doyacak ortalama 😬