mslhfs hayırlı olsun darısı başımıza organizasyon ücretini peşin mi ödemiştiniz taksitle mi bizde yazıldık ama ücretin yarısını peşin yarısını taksitle verdiğimiz için mart ta girdik çekilişe ve ağustos a kadar giremedik taksitle ödediğimiz için organizasyon ücretini ağustos itibari ile de çekilişte olcaz inşaallah bize de hemen çıkar çok şanslısınız korkuyorum acaba hata mı ettik 2milyona ev kalmıyo gün geçtikçe diye yüksek de yazılamadık taksit ödemesi düşük olsun diye gücümüz yok fazlasına eşim tek çalışıyo oğlanı bırakıp işe dönemedim