Kızım 9-10 aylarda ön 4 diş çıkardı o dişler çıkana kadar ağrısı huysuzluğu olur diş patlar patlamaz geçerdi. Şimdi 13.5 aylık son 3 haftada 4 tane azı diş birden patlattı dişlerin bir kenarı çıkmış ama hala huzursuz hala yanakları kızarık geceleri yine ağlayarak uyanıyor. Bu azı dişler farklı mı oluyor tamamen tüm kenarları çıkana kadar rahat etmiyor mu acaba çocuklar diye düşündüm burda bi sorayım dedim ?