Arkadaşlar oğlum 8.5 aylık. Normalde biraz yemeğime suyuma dikkat etmediğimde sütüm azalıyor . Orucu da tutmak istiyorum. Birkac yere danıştım deneyip duruma göre karar verirsin dediler . Sorum şu ki deneyimleriniz neler ? Sütün azalmaması için yaptığınız şeyler var mı. Sahurda ya da akşamları tukettıginiz şeyler ?