Aysun_01 Kızlar herkese hayırlı ramazanlar şimdiden reglim biteli 3 gün oldu bugün afedersiniz sahura kalktım çok açık kahve akıntım peceteye bulaştı minicik kan falan değil bildiğiniz açık kahve orucum kabul olur mu abdest gerekiyor mu tekrardan?
Madamehappyyyyy Aysun_01 Regliniz kaç gün sürdü? 10 günü geçti ise özür olmuyor muydu ya? ( reglim 5-6 gün sürüyor o yüzden)
3kedili2bebekli Aysun_01 oruca niyetlenin abdesti öğlen ezanından önce alabilirsiniz 10 gün olduysa özür sayılıyor abdest gerekmiyor
Aysun_01 Madamehappyyyyy benimde 6 gün sürüyor 3 gündür bir şey yoktu sahuru yaptım ezana az kala fark ettim
Aysun_01 3kedili2bebekli ezandan 5 dakika önce falan oldu dediğiniz gibi öğle ezanı okunmadan yine gusul aldım inşallah kabul olur
annesinintatlisi Aysun_01 normal kanamanın dışında olduğunda özür kabul edilir özür kanamaları gusül gerektirmez 9. Günde bu dediğiniz olmuş galiba özür grubuna girer çünkü sizin normal döngünüz 6 gün