mucizemm94 Hayırlı ramazanlar bende davulun sesine 3. Buçukta uyandım geride uyuyamadım ya tekrar kalkamazsam diye Allahtan biraz büyükler de uyanmadı benimkiler biri 5 diğeri 3 yaşına girecek kapilarinida çektim ben yemek tarzı sevmiyorum midem sorunlu zaten hafif şeyler daha iyi geliyor hemen ufak Bi soğuk sandviç yaptım yanında çay çok şükür kahvemide içtim namazımı kılıp yatacağım Rabbım tuttuğumuz oruçları kabul eylesin inşallah 🥰