Bacılarım bende spiral var 2 seneyi geçti doktor 7 yıla kadar korur öyle ters bi durum hissetmedikçe kontrole gelmene gerek yok demişti bende 2 yılda 1 kere gittim kontrole. Her neyse spiral takıldı takılalı regl sürem 8-9 güne çıkmıştı ama bu ay sadece 3 gün yoğun sürdü 2 günde lekelenme oldu bitti ve şimdi korkuyorum neden böyle oldu acaba hamilelik olabilir mi 😒 (normal regl gibi yoğundu o 3 gün)