bebitonunannesi_ Hele yeme düzeni ve uyku düzeni olmayan bir çocuk annesi olmak daha zor, en zoru da kimseden yardım görmeden…. Kreşe başlarsa rahatlarmıyım
maybeybi bebitonunannesi_ aynen öyle çocukla ilgili en ufak bir şey istesem onu da mı ben yapayım diyor, güya işle ilgili bir sürü şey düşünüyormuş zaten.
sevimliidostlarr bebitonunannesi_ yaa bugun aynı ısyanı yaşadım kendımı cok yorgun ve uzgun hıssedıyorum heeep mukemmel olmaya calısa calısa artık bugun bıtkın duştum. Eşimle bı yere gıdıyoruz sadece oturuyo ben sofrayı topluyorum . Sonra oglumu gıydırmeye cok zor coook gıymek ıstemıyo vs Sonra ben kendıme zaten vakıt klmıyoo esım ordan seslenıyoo hadı daha yaaa dıye 😠
maybeybi bebitonunannesi_ ilgilenmemek için bahane ama bir şeyde diyemiyorsun işte sinir olup kalıyorsun