Bebeğim 14 aylık olacak ayakta sallayarak uyuyor ancak artık bu iş işkenceye dönmüş durumda gece 4 5 kez kalkıyorum belki sallanmak istiyor sürekli ayağıma alıp sallamam gerekiyor yoksa ağlıyor piş piş yapmayı denedim yanıma yatırdım ama yok illa alıp sallayacağım bazen o uykunun en güzel yerinde alıp bi saat sallamam gerekiyor çok sıkıldım bu durumdan artık ne zaman deliksiz bir uyku uyuyacak acaba nasıl düzelecek bu iş bizim gibi olup çözüm bulabilen varmı acaba?