Humaa 39.3 de doğum oldu. 4 ay 21 günlüğüz atak dönemimiz ne zaman geçmiş mi içerisindeymiyiz kızım genel olarak huysuz mu 😓
AsilDorukAnnesi Humaa Doğması gereken tarihten itibaren haftasını sayın, googleda atak haftası tablosu var orda hangi haftadaysa atak mı değil mi bakabilirsiniz . Umarım çabucak geçer 💕