Sedaeva çok iyi anlıyoeum sizi evde 8tane emzik var aventin çiftlerini saymıyorum,benim oğlumda çok zor aldı,marketten aldıgım bunuda almaz ama alayım denerim dediğim5 liralıl emziği aldı 🙏🙏emzirdikten hemen sonra gece verdim binkaç kez sonra alıştı,biraz öğürdü falan ama şuan emiyor çok şükğr