Merhabalar öncelikle çok çok geçmiş olsun biran önce atlatırsınız inşallah sağlıcakla . Bende 37 haftamda sezaryen doğum yaptım 3780 doğdu kızım bende şeker hastalığı vardı gebelikte daha da yüksek seviyelere çıktı tabi , Buda bebek doğduğunda kan şeker düşüklüğü yaparmış 12 saat yanımda kaldı bebeğim ama maşesef yükselmeyince yoğun bakıma alındı bizim ki 2 günde düzeldi 3 . Gün öğlen taburcu olmuştum bilgim bu kadar akabinde 1 ay boyunca her hafta kontrole gittik şekeri normal seyretti Herşey yolunda idi yani . Umarım sizinde biranönce düzelir canım