Başlık biraz garip oldu ama ne yazcagimi bilemedim . Geçen hafta ertesi gün hapı içmek zorunda kaldım ve içtikten bir kaç gün sonra lekelenmem başladı , kahverengi çamur gibi lekelenmem var her sabah burnumda kanıyor anlamadım bu ne biçim hapmis . Neyse haftaya ayın 10 u gibi adet olucam . Şimdi ben yarın oruç tutabilecek miyim çünkü hala yoğun lekelenmem var