Kızlar hayırlı geceler . 3 Mart oğlumun doğum günü 😍 parti vs yapmayı düşünmüyorum anı kalması için profesyonel fotoğraf çektirmek istiyorum konseptli . Bursa da önereceğiniz bir yer var mı ? Birde nasıl geçiyor bebişle ? Tavsiye vereceğiz bir şey varsa mutlu olurum ❤️