Bu konuda tecrübeli annelere sesleniyorum gerçekten 15 aylık oğlum var şimdiye kadar çok kez gece beslenmesini bıraktırma girişimim oldu fakat uyku arasında meme vermedikçe oğlumun ağlamaları şiddetlenerek artıyordu bu da girişimlerimi başarısız sonuçlandırdı. Eşim de gece asla kalkmaz belki o yardım eden birisi olsaydı şimdiye kadar bırakabilirdik çünkü benimle olmayacak gibi bu iş. Kendi başına gece emmeyi kesen anneler nasıl gelişti bu süreç çok fazla direniyolar siz nasıl ilerlediniz en ince ayrıntısına kadar anlatabilir misiniz. Bir de ben ağlamasına dayanamıyorum hiç çünkü çok fazla ağlıyor susacak gibi değil bu yüzden tekrar veriyorum