knyl 40 günlük bebegimde bende influenza pozitifiz, yasayan varmı bebeginde inffluenzayı?? Neler yaptınız??
zeyynepgk knyl 27 günlükken oldu yavrum hastanede yattık 2 günde iyileşti emdiği için ama benim travmam oldu resmen o gün çok zordu yavrum çok kötüydü sadece emiyordu parmağını oynatacak hali yoktu 🥹
kubra11111212 knyl 1 ayliki kızımda da pozitif çıktı ateşten 3 gün yattık ama sonrası geçti o dönem yıpratıcı oluyor çocuğunu o durumda görmek çok zor ama geçiyor yeniden tekrarlamadi ateşi