22 aylık oğlum var. Normalde uykularını düzenli uyurdu ama 1 aydır uyku sorunu var. Gündüz uykularını güzel uyuyor ama gece uykusuna geldi mi 9 da uyur ama yarım saate bi uyanır. Ve şu bi kaç gündür sürekli ayağımda uyumak istiyor. Uykusuzluktan bayılcam. Gurbetteyim kimsem yok yanımda her şeyi yükü benim üstümde tek istediğim akşam yattığı zaman uyuması uyumasa bile ayağımda uyumak için ağlamasın. Çok yoruldum artık. Tek istediğim gerçekten uyumak. Çünkü akşama kadar her şeyle ilgilenmekten o kadar yorgun düşüyorum ki.. ben uyuyamayınca dermanım olmuyor. Çok yoruldum oturdum ağlıyorum. Niye böyle anlamıyorum delircem artık. Gurbette olmak Kimsesizlik desen çok zor zaten. Öğlen uykusuna yatınca yemekti temizlikti ev topla derken uyanıyor zaten dinlenemiyorum ki.. çok doldum yemin ederim.. ağlıyom