askbebegimmbenim Bulut_8 armut mutlaka yedirin çok iyi geliyor. Birde mercimek çorbası bizde çok güzel kaka yaptırıyor 🫣
yagmur35yy Bulut_8 Bulut_8 bi doktora goturn benim kızımda catlak çıktı ondan ağlıyormuş yaparken üzüm komposto iyi geliyo zeytinyağ kayısı bunlarla yola devam ediyoruz
ahmethamza Bulut_8 fazla besleyince öyle oluyor. Kendi avucunu geçemeyecek kadar mamaları yedirin. Fazlasini isterse de vermeyin dedi bana doktor. Sorun çözüldü. Birde muzu sarı hali değil cennet hurması veriyodum onu da ishalken veriyorum ikisi çok etkiliyor.
sudekumsal Bulut_8 her bebekte farklıdır tabi ama kızım kefir yayla çorbası içince baya rahatlıyor sade kefir içmiyorsa meyveli denemenizi önerririm kızımda sadeyi içmez ama meyvelisini sever
melkrtl Bulut_8 çocuk cerrahi Dr götürün çocuk doktoru anlamıyor bizim başımıza geldi meğersem poposu çatlamış 🥲
glz2 Bulut_8 Zeytinyağı Kayısı+yulaf unu Armut. Lif oranı yüksek besinler verince genelde çıkıyor bir kaç hafta aynı durumu yaşadık az az çıksa da rahat edemedi en son hastanelik olduk lavman verdiler direk çıktı