eminebesiktass Kizlar 1 aylık ikiz erkek bebeklerim var aşırı gazlilar çok ikinip kıpkırmızı oluyorlar zinco biogaia birde nurse harveys damla arasında kaldım sizce hangisini kullanmalıyız önerileriniz neler lütfen yardımcı olun
elcngoktug eminebesiktass biogia ve aguline diye bitkisel bir ilaç var eczaneden getirtiyorlar onu alabilirsiniz benım bebegım ıkınmaktan fıtık olmustu aguline verdim 3 günde bitti ıkınması cok güzel bi ilaç kuzenim bebegıne verıyordu ondan görüp hemen aldım bebegım kendine geldi
MayaliHamur eminebesiktass biogai satıştan kaldırıldı yok. Nurse harvays çok iyi ama tabi her bebekte farklılık gösterebiliyor.. valla ben başta çok direndim de en son ne olcak deyip benim bebeğimde gazlıydı kimyon çayı veriyordum birer çay kaşığı rahatlatıyordu..
atlass1 eminebesiktass Nurse Harveys colex şurubu çok iyi oğluma 5 ay kullandık çok memnun kaldık arkadaşlarda dahil
MoonBaby eminebesiktass acı elma yağı ile karınlarına i love you masajı yapıp zinco kullanabilirsiniz biz bu şekilde rahatladik
yurttmeri Merhaba hangi damlayı kullanırsanız kullanın tamamen çözüm değil. Çünkü geçici çözümler. 5-10 dk sakinleşip tekrar başlıyorlar. Zamanla geçecek bol masaj bol bacak hareketi öneririm.
aysgll1 eminebesiktass 2,5 aylığız relactaz damla bize iyi geldi. Bundan önce colinox kullandık fayda etmemişti