Hamileliğim son ayında ayağımın yanında kaşıntı başladı kızlar neyse snra doğum yaptım eve geldik ikinci günü aşırı derecede ayak tabanım kaşınmaya başladı böyle minik beyaz noktalar vardı bazı yerlerinde özellikle gece çok kaşınıyor aşırı derecede sabah üstüne basamıyorum ayak tabanım ağrıyor resmen. Kzlar bu uyuz mu sizce sadece ayağım da şuan 10 günlük bebeğim 40 gündür böyle uyuz olsa yayılmaz mı veya aileden başka birine bulaşmazmıydı