Kızlar 11 aylık kız bebeğim var kilo aldıramıyorum 71 cm 8 500 kilosu sadece emiyor mama içmiyor hiç birşey yemiyor asla kahvaltı asla kabul etmiyor bebe bisküvisi verirsem zar zor 3 4 adet içine birşeyler karıştırıp vermeye çalışıyorum çorba yemek bir kaç kaşık verirsem anca onu yiyor demir ve d vitamini kullanıyorum ama kansızlığı ve çinko çok düşük şimdi tahlil sonuçlarına baktım ne yapmam lazım birde iştah açıcı vitamin vs kullananınız var mı aranızda lütfen çok ihtiyacım var 🥺