Ya bu nasil bir ay arkadaşlar tahammül sabır falan hiç bişey kalmadi bende. 1 yasından sonra zaten huyu değişti olur o kadar büyüyor fakat 13.aya girmemizle olaylar tamamen değişti koala gibiyiz 1 dk kucaktan inmek istemiyor yere biraktigim an agliyor kucagima aliyorum orda da durmuyor sürekli mızmız aklınıza gelebilcek herşeye ağlıyor, yemek yemiyor(3 aydır) aşırı sinirli ve inatçı oldu o kadar yoruluyorum ki yani bu geçici mi acaba? Azı dişlerini patlattı altlı üstlü çıktı dişi ama tam anlamıyla değil acaba onlar mi etkiliyor diyorum bilemiyorum..