Ya bişeyi yoktu aslında birden ağlamaya başladı keyfi yok gibi hep suratsız ara ara canı yanıyor gibi ağlıyor uykusundan ağlayarak uyanıyor yarım çay kaşığı Colpol verdim ateşi yok normalden daha çok terliyor ama. mama içireyim dedim komple geri çıkardı normal mi yaşayan var mı