Mavi10 Merhaba kızlar kahvaltı için yumurtayı nasıl yapıyorsunuz nasıl yedirebilirim ağzına sürmek istemiyor
Aerith Mavi10 8 aydan önce genellikle haşlayıp avokado ve kendi yaptığım peynirle ezip veriyordum. Şimdi bir sabah omlet yapıyorum bir sabah ezip veriyorum.
acemian Ben de çok zor yediriyordum kuymak yapıp içine yumurta sarısı koydum öyle yedi biraz yine çok değil ama hiç yoktan iyidir (8 buçuk aylık)
alptugun_annesii Mavi10 1 yemek kaşığı yulafı sıcak suda bekletiyorum 2-3 dk üzerine yumurta kırıp çırpıyorum omlet yapıyorum onuda kare kare kesip tek lokma halinde yiyor