Selam anneler 4 yaşında bi kızım var hiperaktif olduğunu düşünüyorum benim gibi çocuğu hiperaktif olan anneler anlar ki motor bağlanmış gibi sürekli peşinden koşuyoruz sürekli sıkılıyor oyalanmak istiyo eee haliyle ben de epey psikolojik olarak zor günler geçirdim benim gibi olan anneler vardır illa ki ve sabrettim yaklaşık 10 gündür hiç bi şekilde çizgi film ve ekran vermiyorum mucize şekilde değişimler gözlemledim çocuğum sabırlı olmayı öğrendi beklemeyi öğrendi ve çok şükür ki kendi kendine oyunlar kurup daha kaliteli zaman geçiriyoruz bi de geceleri uyumadan taze havuç suyu sıkıp içiriyorum başka ne iyi gelir önerilerinize açığım şu iyi gelir dediğiniz deneyimlendiğiniz şeyler varsa bekliyorum tatlı anneler ❤️