yigittalha Kızlar 2-3 gündür âdetim gecikiyor gece test yaptım ama negatif çıktı gece yaptığın için mi acaba yoksa gerçekten negatif midir sabah yapılan test mi daha iyi sonuç verir acaba? Korunmasız ilişki olmadı bu arada ama yinede endişeleniyorum
iremosa yigittalha geçen ay bana da aynısı oldu hatta aynı soruyu sormuştum “acaba bir de sabah mı yapsam test diye “ 😅 gebelik falan yoktu bence sizin de yoktur. Olsa silik de olsa çıkıyor ya, yine de rahat edemezseniz sabah bi test daha yapın (ben yapmıştım 😬)
semaltas iremosa stresten olmuyorsnzdur gecemde bende de aynısı oldu test yaptım ertesi günü hasta oldm takmayın kafaya
yigittalha iremosa sabah 2 test yaptım ikisinde bozuk çıktı geceye kaldı diğeri de sabah yine yapayım o zaman 1 haftadır aşırı stresim var bide havalarda soğuktu belki ondan gecikti diyorum hafif bel ağrım kasık ağrım var adet oldum gibi hissediyorum bi bakıyorum bi şey yok bu defa da korkuyorum ayyy
linahaniminannesi yigittalha bende doğum yapalı 10 ay oldu. 1.5 aydır adet görmüyorum. Normalde olmaya başlamıştım.. 2-3 kere oldum yani. Geçen aydan şüphem vardı ama test yapınca negatifi gördüm. Kan testinde de negatif çıkmıştı geçen ay. Acaba 1 yıl tamamlanana kadar normal mi bende düşünüyorum acıdan kıvranıyorum olamıyorum..🥲
yigittalha linahaniminannesi benim oğlum 14 aylık 3.ayından itibaren düzenli oluyordum bu ay olmayınca endişelendim
linahaniminannesi yigittalha işte o his insanı bir tık şüphede bırakıyor.. kadın doğuma randevu alıp gideceğim umarım kötü bir sonuçla karşı karşıya gelmem sizin içinde kalbinizden geçen neyse o olur inşallah 🙏🏻💐