2 gün önce kuaförde iğne battı çok hafif kanadı ama derin bir yara değil. Akşamına da telefoncuda cam kesti elimi ama kanamadı kızardı sadece. 2 yıl önce hamileliğimde 2 doz tetanoz aşısı yaptırmıştım 3.doz için çağırmadılar haberim yok. Aklıma takıldı gebelikte yapılan 2 doz tetanoz aşısı korur mu? Ya da bunlardan tetanoz bulaşır mı? Tekrar aşı yaptırmalı mıyım?