Cihangirinannesi25 Selam kızlar erkek çocuğu olan annelere bir sorum olacaktı oğlu doğuştan su fıtığı olan var mı su fıtığı bir testis de su toplamasıymış yani sıvı toplaması diye oğlum şu an 3,5 yaşında ve biz Yeni fark ettik böyle başına gelen var mı
Themom_ Cihangirinannesi25 22 aylık kızımda da göbek deliğinin kenarında var şişlik şeklinde ama çok büyük değil çok şükür. Doktorumuz 1 yas kontrolünde kendiliğinden geçer geçmezse cocuk cerrahına danışırız demişti. 2 yaşına girmek üzere hala var 2 yas kontrolünde cocuk cerrahından görüş alacak doktorumuz o takip edelim derse takip ederiz ama ameliyat dersede yaptırırız falan dedi canım cok sıkılmıştı. İnşallah geçer takiplik bir durumdur.
kartanesi__ Cihangirinannesi25 18 aylık oglumdada var dün kontrol de idim 18 ay sınır dedi kapanması için 2 yaşına gelince kontrol e gidecegiz kapanmamış ise ameliyat dedi
babyilkay Benim oğlumda da var şuan 6 aylık doktorumuz zamanla kendiliğinden geçer demişti bekliyoruz bakalım inşallah geçer
ikizkom @"Cihangirinannesi25 Benim oğlumda da var şuan 2 aylık doktor kendiliğinden geçer dedi bekliyoruz gecmezse 2,5 yasında alırız dedi. 6 ayda bi kontrol edelim dedi