Kızlar iyi geceler bebeğim 3 ay 17 günlük biraz öksürük ve hapşuruk var doktora götürdüm 3 gün antibiyotik kullanmalısınız dedi ateş vs yok. Bebeğim çok küçük antibiyotik için ya içim el vermedi almadım ilacı keyfi yerinde huzursuzluk vs hiçbirşeyi yok sizce almalımıyım yarına başka doktora randevu aldım o ne dicek bakalım bu durumda olan anneler var mı ?