Merhabalar.4.5 aylık bebeğime doktor önerisi ile allerji maması evolvia başladım.doktoe tadı çok kötü içmek istemiyor dediğimde anne sütü ile karıştırıp verebilirsin dedi.başına böyle bir şey gelen var mı acaba.formül mamalar ile anne sütü karıştırılmaz diye okumuştum bikaç platformada . Tavsiyesi veya önerisi olan varsa çok memnun olurum