mommother38 yooo yanlış anladınız. Bizler kadınlar olarak çok değerli varlıklarız. Tabiki her şeyin en iyisini hakediyorız. Evlatlarımızı biz yetiştiriyoruz. Onlar sadece para kazanıp bize bakmakla yükümlü. Biz ise evdeki her bir bireyin bütün yüküyle uğraş, evi çekip çevir, herkesin gönlünü et diyene kadar kendimizi unutuyoruz. Anne ve eş haricinde kendi benliğimizi unutup onlara adapta oluyoruz. Çok yanlış. Bizde insanız, kadınız her şeyin en güzelini hakediyoruz tabiki