7ay 10 günlük gündüz ağzına hiç emzik almıyor yalnızca uyurken alıyor ve emziği çok destek olarak kullanıyor sürekli ağzından çekip uyanıyor o yüzden emziği bıraktırmak istiyorum ama nerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum emziği bıraktırsam nasıl uyuyacak onu da bilmiyorum bu defa memeye çok mu düşer sallama vs de yapmıyorum sizce napmalıyım