Bebeğimiz 39+2 de 3430 olarak doğdu 22 Şubat 24 Şubat hastane çıkışı 3300 kg 25 Şubat muayenesinde şeker düşüklüğü ve sarılık tespit edildi emzir yönetimi yanlış olmuş 5 saat uyudu uyandiramadim bir kez geldiler yorgundum bebekte yorgundur diye silikon ucu sordum tutuyorsa sorun yok dediler kolosturumu çok alamamıs Etlik şehir hastanesinde kimse ilgilenmedi kalkamadım 1 kez geldiler defalarca talep ettim yardım istedim sen değilsin sadece diye davrandılar moralim bozuldu Şekeri muayenede 36-37 ye düştü 58 e yükseldi doktor emzirme birimine yönlendirme yaptı gün içinde hastanede kaldık emzirmenin çocuğun tam kavramasinin yollarını öğrendim fakat 2 günde 2960 a kadar düşmüştü salı akşamından bu yana hipoglisemi takibi ve sarılık için tedavi görüyor süt sağıp götürüyorum yarın nasip olursa anne bebek uyumu için bir günde ben bebekle beraber kalacağım dualarınızı eksik etmeyin doktor bana kızdı silikon ucu ve emziği vermeyin ağlıyorsa ilgilenin diye ilgili birisiydi ismi başak kaya doktor sağolsun mama başlamak istemiyorum göndermekte istemiyorum dedi onun sayesinde takipte çok şükür hergun öğlen görüyorum emziriyorum emerken uyuya kalıyor uyandirmakta zorluk yasicaz belliki hemsirede doktorun yanında 5-10 dakika emiyor uyuyor uyandirirken güçlük çekiyoruz dedi benim konuşmam iyi geliyor emzirsemde uyusada emişi iyi elhamdülillah benzer şeyler yaşayanlara geçmiş olsun dualarda buluşalım