miyavvvvv 2. Hamileliğim de 11 kg falan aldım.75le doğuma girdim. İlkinde 18 kg falan almıştım. 2.ler sanırım yoğunluk, hareket çok alınmıyor. Doğumdan sonra 70 e düştüm ama hiç dikkat etmedim. Emziriyorum sürekli ondan sanırm 3. Ayda 64 kg düştüm. Hamile kaldığım kiloya. İlk hamileliğimde bebeğim emmemişti, kiloda verememiştim 2 yılda zor gitmişti kilom. Şimdi bir kaç kg daha verirsem tamam 60 altına düşmek istemiyorum