akmira İyi akşamlar bebeğim prametüre doğdu suan 2 ay 9 günlük sütüm yok mamaya başlıcam doktoru istediğin mamayı kullana bilirisniz dedi ne önerirsiniz anneler tecrübeleriniz nedir ?
monaroza88 akmira gaz sorunu yaşamak istemezseniz SMA Comfort 1 önerebilirim. Benim bebeğim Aptamil kullandık ilkin ama çok gaz yaptı sonra SMA Comfort önerdi doktor o zaman rahatladı.