Ruzgarsmomm evet ama zaten istenildiği gibi kullanırsanız tam o kadar sürede bitiyor. Ben arada vermedim. 6 hafta kullandım. Bu arada ben gıda mühendisiyim ve uzmanlık alanım mikrobiyoji. Önerilen süreyi çok da fazla aşmayın lütfen. Sonuçta bu şişenin içinde bi canlı var. Belli süre sonunda ortamda besin bitince ölecek ve ilaç etkisiz hale gelecektir.