nya Bebeğim 3 aylık sayılır ama bir türlü emzik kabul etmedi 😔 Beni emzik niyetine kullanıyor 🫣 Benim gibi olupta alıştırabilenler var mı? Neler yapabilirim yardım ederseniz sevinirim.. ❤️
busrasya23 nya ben alıştırdım üç aylıkken bir tek aventin emziğini aldı sürekli almıyor ama hala bende sürekli vermek için alıştırmadım zaten işe başlayacağın için ben yokken zorlanmasın diye alıştırdım
nya busrasya23 bende sadece uykuya dalarken vermek istiyorum ama olmuyor avent aldım ilk almadı chicco kaucuk aldım onu da almadı
busrasya23 nya ben tüm emzikleri denedim hiçbirini tutmadı sonra aventi annemle uğraşa uğraşa tutturduk valla el yapımı reçele de az olsa bandırdık yani bir iki kere ama sonra alıştı çok şükür