ferahmete Bizde de aynı durum vardı ve hamak beşik aldım. Gündüzleri ayağımda sallıyorum uyuyor ve hemen hamak beşiğine yatırıyorum. Eğer mızzıklanırsa sallıyorum uyumaya devam ediyor. Beşik eve geldi geleli rahat ettim. Diğer türlü yere koyduğum an uyanıyordu yada 5-10dk sonra hemen uyanıyor kucağıma geri almam gerekiyordu. Böyle kucağıma almam gerekmiyor. Park beşik de var evde ama hamak beşiği daha çok seviyor. Sallanması çok iyi onun