Gulsahcc biz tam 3.ayımıza girdiğimiz gün yaptırdık . Şuan 6,5 aylığız çok mutluyum açıkçası erken yaptırdığımız için . Büyük kolaylık oldu . Anlamadı zaten sünnet olduğunu dikkatini de dağıttık beslenme anında yapıldı sünneti . 1 hafta sürmedi toparlanması ☺️ ağrı sızı sadece ilk gün yaşadık . Ateş vs olmadı çok şükür . Dikişler de 3.günde kendiliğinden düştü . 4.günde ılık suya oturtup beklettik biraz sonra duş aldırdık . Tavsiye ederim erkenden yaptırmanızı 💐 şimdiden geçmiş olsun 🙏🏼