Korkutmayin kendinizi. Bizde iki gün önce kan verdik bi çok değeri yüksek görünüyordu. Karaciğerle ilgili kansızlık vs. Ama doktor normal dedi. Ben baya endişelenmiştim oysa.. araştırdığımda neler çıkmıyor ki.. Bazi değerler tek başına bı anlam ifade etmiyor birlikte değerlendirmek gerekir. Eminim sizinde öyledir. Geçmiş olsun 🌼