Oğlum 27 aylık ikili cümlesi asla yok. Ama onun haricinde tek kelimelerle kendini çok güzel ifade ediyor. Mesela kıvanç nerdeeee diye evde onu ararım burdaaa diye bana koşar. Neredeyse soyleyemedigi kelime yokken neden cümle kurmaz anlamıyorum. Ne yapmam gerek. İki kez doktora götürdüm ikisi de inceledi en son goturdugumde hatta puzzle küçüklü buyuklu renklerine uygun blok bile yaptırdılar tekte yaptı hiç hata yapmadı doktor çok iyi gelişimi hatta ileri seviyede bu dönemde bunları yapmasını beklemiyoruz bile dediler. İki ay daha bekleyelim dediler ama neyi beklicem bilmiyorum. Çok kaygılı dedi doktor birde evet ilk ortamda bı çok çocuk kaygılı olmaz mı? Yani oyuncaklara vs yaklaşmaz oğlum önce ortamı sezimler eğer güvenilir bir yerse ondan sonra oynar ki orda da öyle yaptı. Oyun grubuna götürdüm ama akranlarıyla iletişim şeklinde ilerlemedi sadece ebeveynleriyle oyun oynuyorlar. 1 ay götürdüm ama pek faydasını göremedim. Anlamamzliga vurun diyeceksiniz ama kelimeleri tam çıkarıyor mesela eli kirlense yanıma geliyor peçete diyor. bunu anlamamzliga vurursam bu seferde yanlış mı söylüyorum diye düşünüp hepten soylemezse diue de korkuyorum. Ekran hiç olmadı hayatımızda kitapta babasida bende okuyoruz. Çok teşekkür ederim epey uzun oldu ama yardımlarınıza ihtiyacım var…